2016. február 18., csütörtök

Az Apple javította az 53-as hibát

Remélhetőleg nem sokan futottak bele olvasóink közül a készülék frissítésekor vagy a restore-kor jelentkező, amit egyrészt a Touch ID meghibásodása vagy a szalagkábelének sérülése okoz, másrészt pedig az, ha nem az Apple hivatalos szervize nyúl bele a készülékbe, és cseréli ki vagy javítja a Touch ID-t.
Egyes vásárlók készülékei a ‘Connect to iTunes’ képernyőt mutathatják az iOS frissítési vagy visszaállítási kísérlete során az iTunes Mac-es vagy PC-s változatában. Az iTunes az 53-as hibát akkor dobja fel, ha a készülék megbukott a biztonsági vizsgálaton. Ez a vizsgálat arra szolgál, hogy a készülék Touch ID-jának működőképességét ellenőrizze azelőtt, hogy a készülék elhagyja a gyárat.
Ma az Apple egy szoftverfrissítéssel lehetővé tette, hogy az érintett vásárlók készülékei sikeresen visszaállíthatóak legyenek az iTunes Mac-es vagy PC-s változatának használatával.
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, mindennek a célja egy gyári ellenőrzés volt, és nem kellett volna érintenie a vásárlóinkat. Azon vásárlóink, akik ebből az okból garancián túli cseréért fizettek a készülékük kapcsán, vegyék fel a kapcsolatot az AppleCare-rel a visszatérítés miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése